onsdag 17 juni 2009

Blogg torka, kan tyvärr inte säga samma om vädret...

Japp var ett tag sen man var här och tjata och häve ur sig okväljningsord om allt och alla. Det har varit mycket tjat och förfrågningar om bloggen är nerlagd, det är den EJ tyvärr för er som avskyr mig och mitt sätt att skriva.

Har en flickvän som läser väldig mycket bloggar, så har tagit mig en funderare om man ska ha någon "Nisch" på sin blogg för alla jävla tomtar som har många läsare har ju det. Bla en som hon läser skriver alltid om HUR mycket hon kan handla för hon har en STENRIK karl, det är så man skrattar är lite lågstadie nivå. Men roligaste är dock att det är alltid någon som har skrivit en anonym kommentar som personen i fråga ofta tar upp, och dissar den "ANONYMA" kommentaren totalt. Det intressanta är att man aldrig någonsin har sett den där anonyma kommentaren som sägs ha sagt ligga under ett visst inlägg, om man nu ändå tar upp en sån kommentar varför sparar man den inte och låter den ligga kvar ??

Kolla jag bryr mig fast allt denna skriver om är total dynga, helt sjukt faaaaan trodde inte att jag var sån människa som bryr mig om skvaller. Men så är väl alla människor egentligen även du som läser detta inlägg.

Därför har jag en fundering, om ni nu få/många som läser denna blogg när den väl uppdateras så undrar jag om ni har några synpunkter på vad jag ska skriva om.

Ni kan väl lämna en kommentar och tips på vad som kan få min skrivkramp att släppa och ta upp bloggandet till en seriös nivå. Ämnet eller hur ni vill att jag ska skriva till sättet spelar ingen roll alla tips kan hjälpa.

Hade faktiskt en fundering på att börja mode blogga fast med roligare tvist än vad alla Blondinbello eller Kenzor någonsin skulle kunna. Aaaa denna köpte jag på Gina så sjukt snygg och passa perfekt till om man ska sitta i en Eka och fiska mört.

Är sjukt trött på att folk som skriver om en jävla tischa får tusentals besökare, det skulle ju jag med kunna göra. Eller folk som är Schizo som lyckas få läsare ändå trots att man enbart tycker synd om den andra hälf som måste leva med denna, myttoman spottande skrytande sköka.

Älskar dig Evelina du är Ättiksgurkan på min skogaholmslimp macka med leverpastej, du är prickarna över Ä:t du är osten på Pizzan du är helt enkelt bäst.

Lämna en kommentar jävel nu för faaaan

E lite sjuk och bitter men bara 1 och en halv vecka kvar till semestern håller mig flytande

Skiiit Ner er Heeeej!!!



Sa ju att jag hängde med killarna med kulor av stål = )

1 kommentar:

Mallan sa...

Du är för jävla skön figge.
gert och grabbbarna är ju inte att leka med. var sprang du på dem ? :O

Jag tror att du slår blondinbella med hästlängder om du börjar skirva om dina tshirtar hahahah besrkiv dem också och gör reklam för företaget där du köpt den så ärru blondinbello no 2 :P